15. april 2013

har lige fundet ud af at denne her blog er den 12,530,535 bedste i verden hvilket gør den værd 69 USDOLLAR

???

amen så sælger jeg hundrede p og køber holger danske

nåmen dette for at sige 

nej ikke dette for at sige men selve indlægget for at sige 

der er donna wood oplæsning på onsdag kl 19 på cafe brooklyn toldbodgade 3 og i er velkommende! 

mere om arrangementet her tror man kan læse beskrivelsen også selv om man ikke er på face?

har været ude og stå på rolleskøjter. på en måde meget sorgfuld men lykkelig for min lillebrors fjæs og hvor fucking elegant han kører ned af en bakke. syns det er svir

så en af de der cruisere, på stævnen er der en kysmund. 

ved ikke hvad det handler om. hvis man sad i en jolle og blev forfulgt af en monster kysmund eller sådan noget, snakkede vi om. 

jeg sagde så: ok hvis jeg nogensinde skal krydse atlatlen så skal det være fordi norwegian introducerer et discountcruise nu. første cruise er med rabat. der er gratis mad når først man er inde. så siger min lillebror: ej så fanme hellere fly. så siger jeg: ej så hellere i tog hvis der kommer tunnel. så siger han: ej! hvis det brænder. 

hvis det brænder. hvis du synker. hvis du styrter ned. 





Ingen kommentarer:

Send en kommentar