7. april 2013

for et par dage siden, torsdag, sad der en pingvin, tror vi, her ved denne å i århus

min lillebror blev så glad han måtte hjem og have meget blødt tøj på

han sagde igen og igen: jeg er intrigued tror du virkelig det var en pingvin

igår drak han vodkajuice til halv syv det er som om han stadig rider på bølgen.

en meget, meget god nyhed for en mand der elsker når der er pingviner i århus og for andre der har det på samme måde.

for mit eget vedkommende synes jeg det var dejligt da det sneede i dag

så stod man i shorts og sin fjerdragt som sådan en nar

det er det herligt uoprettelige.

det er som om min far låner mit ansigt for tiden. ligner ham virkelig meget. tror han er kommet den galning for at holde fest.

fedter i hvert fald rundt og elsker ting helt komisk. som den mælkeskummer min mormor har købt. gud jeg elsker den.





Ingen kommentarer:

Send en kommentar