28. februar 2013

vågnet fra et mareridt hvor jeg sad med tre meget grove mænd på en kro og skiftevis røg smøger bekendte med at een af dem var en bombe. vi prøvede for hver vores part at slå hinanden ihjel. den egentlige alvor udspillede sig i et værelse oven på jeg havde forladt.  min mor dør, det sker i alle mine mareridt.

så vågnede jeg og var for bange for at sove til at prøve igen. har set at billedet af skytsenglen er faldet ned. det er et lille billede, det ligger på andreas hovedpude nu, tør ikke røre ved det. må have været vågen een til gang i nat for jeg har haft denne her samtale før.

jeg har ellers lige haft en periode på et par måneder hvor jeg ikke har haft mareridt. inden da, den hidtil længste periode, var det hver nat i månedsvis. nu har det været hver dag denne uge.

det er en plage men jeg er blevet rolig mens jeg har skrevet det her, så nu vil jeg prøve at sove igen.

1 kommentar:

  1. de ting du skriver bliver til guld

    (i mine mareridt slår min mor mig ihjel .. det er ... tja. det ER)

    SvarSlet