25. januar 2013

Her er tre ting jeg har skrevet i dag. jeg ved ikke hvad det er. Om det er en tekst eller tre eller tre ting der ikke er færdige eller noget der bare aldrig skal være mere end det her. en fredag, forskellige ting.


åh hvad

skydækket er der, men så tyndt

bliver liderlig ved tanken om ting der næsten er der

det vil blive sommer igen og jeg er vidende om det

på den måde brændt, på den måde ufornuftig, ført

sover så lidt, jeg er hvileløs

faldt over en næsten ikke synlig tråd så jeg slap selen og hunden løb

hvor så den gylden ud da den løb over marken!

endelig fik den brugt sine muskler!

en lille å, man vejer så lidt, der er ingen der kan huske noget

det hele falder af uden man mærker det andet end man ingenting har

en stor nydelse at gi solen af sine trusser, være alene

endnu ikke vide, eller ha glemt det, at man en dag bliver så ussel


sådan en lille gnier!
sådan en lille hønserøv!



vi prøvede at gøre hinanden ulykkelige mig og Martin men det var ikke sådan vi var

han havde ikke nogen egentlige kræfter

så satte han te over og vi pinte os selv med at se genboerne ha sex

det var noget mærkeligt imellem os, at vi var lydige uden at vide hvad vi adlød

sad meget rankt på stolene i hans køkken

hans arm var stadig i forbinding efter hans sidste selvmordsforsøg

hvis man spurgte ham sagde han: jeg gør det bare. han havde ikke noget ønske om at dø af det

da vi stadig var indlagt kom hans mor med et tv

han kommanderede med hende, han martrede hende fuldstændig

på et tidspunkt, da han ikke var der sagde hun

”alt bliver normalitet”

”panikken bliver varig. man gør sig ikke længere forestillinger om ikke at være i panik”

”man hader sin søn og man frygter ham”

”den måde han kigger på en”

”man tænker: han slår mig kraftedme ihjel”

”det bliver normalitet”

”alt bliver normalitet”

”man kalkulerer med det. man arbejder med sandsynligheden for at man bliver slået ihjel af sin egen søn”

”så begynder man at tænke på hans afsoning”

”om han vil have mulighed for at komme ud, vil der være en indhegnet gård”

”vil der være bænke”

”vil det ligge afsondret, eller vil det være som her, at tilfældige forbipasserende kan kigge på jer når i står ude i gården”

”det er et cirkus uden lige”

”forstår du”

”som mor”

”det er ligesom at blive tæsket med kæppe”

”konstant”

”det bliver normalitet”





hvis man er vokset op med vold og sex så skal man sone hele tiden
man skal gøre verden den tjeneste at hade sin far og forsøge at blive god igen
men jeg hader ikke min far dem jeg hader det er dem
der tager et tog hele vejen til kbh 5 timer for at udlægge hvorfor det er udtryk for værditab at bruge sit liv med mig
og dem der bliver så provokeret af at man ikke er lykkelig og det ikke bliver bedre
at de vil gøre alt for alligevel at få dig til at indrømme det
at her er dejligt, at det er dejligt det er solskin at børn griner
det har jeg ingen respekt for nu jeg tænker efter
faktisk slet ingen
de kan knep mig i røven, de kan ha det så godt med deres familieliv og sager
jeg er indstillet på bare rende rundt og være smadret og elske dem der ber mig om det, jeg har ingen gang selv bedt om at være glad
for satan det irriterer mig
 jeg gik rundt i nat og kiggede på steder jeg har været for ligesom at forstå at jeg findes
det var ok, det virkede meget godt
det hele fandtes
så gik jeg hjem og så krimi vildt sent
jeg ved ikke hvad der foregår, så mange folk ligesom mig så sidder vi derhjemme og kigger på kvinder, døde og smurt ind i honning
så skal man finde stodderen der gjorde det hurtigt inden han dræber en ny kvinde og smører hende ind i honning og har sex med hende post motem
altså hvad sker der

Ingen kommentarer:

Send en kommentar