24. december 2011

ludernoter 2

Jeg har lige haft sex med en mand der havde den største pik jeg nogensinde har set, jeg er sikker på at hvis man googler largest dick ever kommer der kun få konkurrenter op, han tog bukserne af som om de ikke var noget særligt, jeg tænkte på to ting, jeg tænkte på hvilke refleksioner han selv har gjort sig om hvordan man gebærder sig med sådan en stor pik, hans upåfaldende facon virkede selvfølgelig ekstremt påfaldende, om det havde virket mindre opsigtsvækkende hvis han havde givet mig et hint om hvad jeg var på vej til at bevidne, kigget ned i gulvet, virket lidt mindre skamløs, jeg tænkte også på hvor mange munde den pik ville kunne mætte hvis man serverede den som steg, fire, helt sikkert. Han fortalte at han plejede at komme på på et Bordel ude på Østerbro, hvor han havde opnået et helt særligt forhold til hende han plejede at besøge, at de var begyndt at ses privat, men nu ville han prøve noget nyt, jeg tænkte at det nok var Stefanie, (og jeg tænkte, den slags kan man mærke, at han var skuffet over mig), hun har et ry for den slags, hvorfor hun er meget velbesøgt. Noget at det vigtigste er at ens kunder ikke får det indtryk at man er i branchen af griskhed, eller som de fleste lønmodtagere for at finansiere sit liv, betale sin husleje osv, det skal virke som om, at man er i det af brændende lyst, EN UMÆTTELIG STUDINE, som der står i min annonce, men det kan ikke nødvendigvis være nok med det, de, der har flest retur-kunder, er dem, der formår at give indtryk af at de er i det at næstekærlige grunde. Laila dækker altid op med frugt og kiks og tænder stearinlys, jeg bliver aldrig god til den side af sagen. Måske er jeg ikke den fødte luder, som Denise ellers sagde efter min første vagt, fordi jeg ikke havde ondt i skeden. Måske er det udtryk for en hvis bornerthed, ligefrem udtryk for en slags helliggørelse af den type, jeg tror jeg er her for at pisse op af ryggen, bare ikke en helliggørelse af sex, men af nogle andre ting. Det jeg bedst kan li ved at være luder er når jeg skal sprede håndklædet ud på sengen, det gør man altid inden samlejet, spreder et stort håndklæde ud på sengen, eller det jeg bedst kan li, er når jeg under samlejet et nødt til at påpege, at vi er kommet uden for håndklædet og må tilbage, jeg kan li alle intimitetsafbryderne, jeg kan li at ødelægge illusionen. Jeg er hævneren, det er sådan jeg opfatter mig selv. Det var ellers en irriterende morgen, Poul var mødt op for åbningstid og stod ude i gården da jeg kom, det var hundrede procent tilsigtet, han ville have et glimt af den ægte Dafne, hverdags-Dafne, ude af karakter, cyklende, i cowboybukser, han ville have en ide om HVEM det er han knepper. Jeg kunne ikke komme i tanke om på hvilken måde jeg skulle være ankommet for at jeg ikke ville føle mig opdaget, i hvert fald ikke på cykel, det markerede alt for tydeligt at jeg har et liv, helst vil jeg betragtes som et fantom, en ond drøm, et hul i jorden at proppe sin pik ned i, det er sådan jeg vil betragtes. Nu ser mig og Anastacia Reba på tv2, det er dårlige tider på bordellerne, så den store pakke er blevet afmeldt, nu kan vi kun se standartkanalerne.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar