15. august 2011

Daniels brev til Emily!

Dejlige Emily,

Det røde på himlen vil ikke holde op og mindet om satan i kroppen. Hvis du vil tale om min krop, må du tale om alle de mænd du var hos, men jeg sov. Jeg er nu blandt de mænd, du er hos, men Rosa sover: er hun træt. Har hun et skær af varme, som hun giver fra sig. Jeg har fulgt jeres kærlighed på nettet, på et billede så jeg dig og hende. På det billede beundrede du hende. Hils hende fra mig. Hvordan er I blevet så kendte. Tillykke med det hvis I ville det, ellers så se at komme ud af det i en fart. Øjnene, jeg husker ikke længere, hvilken farve de havde: havde de et skær af varme, som de kunne give fra sig? Emily, der er ikke nogen fest. Dette ved jeg fra arbejdsgiveren. Jeg henvendte mig til arbejdsgiveren i en bekendende tone: "Hendes navn var Emily, hende kunne jeg elske. Hun vil ikke have at jeg er ensom. Lad mig ikke bekymre dig, men må jeg spørge dig om noget? Er der nogen fest her i området, jeg vil falde dig om dine lune grønne støver, hvis du svarer, som jeg ønsker det." Men Emily, min arbejdsgiver bød mig ikke engang en bajer. Hvorfor gjorde han ikke det. Han har øl i skuret, Emily. Lad os forsvare ham og sige, at han ikke koblede mit bedende ansigts ønske om fest sammen med øl, det kan vi tilgive ham for. Lad os angribe denne mand og sige, at han ikke et øjeblik tænkte på mig. Han tænkte på, at han ikke ville give mig en øl. Hvis du tænker på mig og har øl, så skal du holde en fest med din kone og I skal gifte jer igen. Den fest I kommer til at holde bliver mit livs fest. Du skal ikke komme her, når du skal være hos hende, du elsker. Arbejdsgiveren sætter dig alligevel ud i marken, så snart han ser dine smukke hænder. Da jeg først ankom til gården, tænkte jeg: det bliver som barndommen om igen! Og der var en mere lysende gårdsplads. Hvis jeg kan få fri, så kigger jeg forbi, men sommeren er travl, og de værdsætter mig som arbejdskraft. Får ikke de helt store opgaver endnu. Nu hvor du har spurgt mig, om jeg har det godt, så har jeg det bedre, jeg fejlede åbenbart det, at jeg ikke længere så dig skrive det. Hvad laver du, nu hvor Rosa er hos dig, og nu hvor jeg vil sove. Spørg mig ikke om satan, jeg sidder lige her og er ved at færdiggøre et brev til dig og du er en engel jo - og godnat.


Kære Emily,

En anden dag så jeg en mand skrive i et brev: herregud, det kan vel være ligemeget om man onanerer til et billede eller beder til det. Jeg kom i tanke om det, fordi jeg sidder med et billede af dig i hånden. Jeg ville ikke have tøvet med at dyrke billedet af dig, hvis det ikke var fordi jeg engang bar det på mig en regnvejrsdag. Det har sat sine spor på dine ellers fine træk og deres udstråling. Forstå mig ret: du er smuk. Men halvdelen af tiden ser jeg kun regnvejret fra dengang, hvor jeg var så opsat på at holde dig tæt på kroppen. Farverne er ikke længere de samme, og jeg ville sådan skamme mig, hvis jeg fandt ud af, igang med at onanere, at det var mig selv i regnvejret, jeg så på. Men herregud, hvis jeg onanerede til billedet, så skulle du alligevel nok kunne forstå, at det var en bøn. Lad os gå et andet sted hen. Hvis jeg må citere dig. Må jeg fortælle dig, hvordan manden med brevet så ud: "en gammel mand med sådan et drag om munden, som om hans liv havde været sørgeligt og slidsomt." Vil du love at blive ved med at opdigte ting for mig, fordømmelsen møder man alle steder, det kan være skide ligemeget med den, koncentrér dig om de steder hvor du møder bønnen, dansen, det værdsatte ansigt på Bornholm, jeg lægger mig til at sove og forstyrrer dig ikke mere. En anden dag så jeg en cykelrytter i fjernsynet. Han fortalte os gennem kameraet: jeg er rigtig træt, men det håber jeg også alle andre er - og jeg faldt omgående i søvn. Du kender min næse og du kender sygdom, så jeg håbede du kunne fortælle mig, om der løb blod ud gennem den. Jeg ved godt det er DNA-dage, Emily. Pas godt på hinanden i brevet, det skrev du at I ville.

Kærlig hilsen Daniel

1 kommentar:

  1. Hej venner, jeg hedder Jørgensen Sørensen, jeg er fra Herning Danmark, jeg er her for at sprede de gode nyheder til de nødlidende. Jeg var deprimeret, da min kone forlod mig efter en anden mand, fordi jeg blev bedt om at stoppe med at arbejde, fordi jeg havde kræft, og jeg blev knust . Hun fjernede min eneste datter, så min eneste mulighed var at dø, jeg forsøgte at ringe til hende, men hun ignorerede mig, jeg sendte hende tekstmeddelelser og pludselig svarede hun og bad mig om ikke at ringe eller sms hende mere, så en dag kommer jeg i kontakt med en min ven på facebook og jeg forklarede alting for ham, og han fortalte mig også, at han havde de samme problemer før, og han introducerede mig for en stavebesøg kaldet Drigbinovia, han sendte mig sine personlige e-mail-kontakter doctorigbinovia93@gmail.com Jeg kontaktede ham og han svarede mig hurtigt forklarede jeg mine problemer for ham, og han sagde, at jeg ikke skulle bekymre mig for, at han havde gjort det for så mange mennesker, at jeg er en mand, der aldrig troede på stave, men jeg besluttede at prøve det, han forsikrede mig 24 timer om at lade trylleformularen og helbrede mig også mod kræft og få mig et bedre job, og pludselig sendte han mig medicinen mod min sygdom, jeg tog det bare 2 dage, og jeg var fri, jeg troede aldrig på mine øjne næste dag, nogen bankede på min dør og jeg var ikke forventede nogen den dag pludselig var det min kone, hun bur St i tårer, og jeg kunne ikke bære det, hun bønfaldt mig og bad om min tilgivelse straks. Jeg modtog et opkald fra mit firma, hvor jeg havde arbejdet i årevis, jeg blev forfremmet som manager for GFNorte comapny i Danmarks by. Hjælp mig tak med Drigbinovia for genoprette alt, hvad jeg har mistet før, så vil jeg rådgive enhver, der har behov for hjælp til at kontakte Drigbinovia, du kan også whatsapp ham på hans personlige nummer +2348144480786 må Gud velsigne dem, der tager tid at læse dette vidnesbyrd held og lykke

    SvarSlet