27. august 2011

min mor skynder på mig for at stifte familie

i anledning af at min mor skynder på mig for at stifte familie, her google-familien anno 2011

Min mand kan
Min mand er utro
Min mand drikker
Min mand lyver
Min mand har været utro
Min mand har ikke lyst til mig
Min mand vil skilles
Min mand snorker
Min mand kanal 5
Min mand er sur

Min kone er sur
Min kone fra paris
Min kone er stadig sur
Min kone forstår mig ikke
Min kone vil skilles
Min kone er gravid
Min kone er pissesur
Min kone er fra Paris
Min kone og min mor
Min kone elsker mig ikke mere

Min datter Nelly
Min datter vil ikke sove
Min datter vil ikke se mig
Min datter på to år bider
Min datter er smuk
Min datter har anoreksi
Min datter vil ikke spise
Min datter skal giftes
Min datter er model
Min datter vil ikke spise rugbrød

Min søn slår
Min søn vil du frem i verden så buk
Min søn onanerer
Min søn vil ikke se mig
Min søn bider
Min søn slår mig
Min søn lyver
Min søn stjæler
Min søn stammer
Min søn vil ikke høre efter

Min mor er dum
Min mor drikker
Min mor bog
Min mor er sur
Min mor slår mig
Min mor er alkoholiker
Min mor hader mig
Min mor er dement
Min mor elsker mig ikke

Min far er bokser
Min far alias
Min far er død
Min far lyrics
Min far drikker
Min far kan ikke styre sin frisyre
Min far hader mig
Min far slår mig
Min far er en kringle
Min far har kræft

2 kommentarer:

  1. HAHA! sidder paa arbejde med griner paa. "Min far kan ikke styre sin frisyre" er virkelig god!

    SvarSlet
  2. Hej venner, jeg hedder Jørgensen Sørensen, jeg er fra Herning Danmark, jeg er her for at sprede de gode nyheder til de nødlidende. Jeg var deprimeret, da min kone forlod mig efter en anden mand, fordi jeg blev bedt om at stoppe med at arbejde, fordi jeg havde kræft, og jeg blev knust . Hun fjernede min eneste datter, så min eneste mulighed var at dø, jeg forsøgte at ringe til hende, men hun ignorerede mig, jeg sendte hende tekstmeddelelser og pludselig svarede hun og bad mig om ikke at ringe eller sms hende mere, så en dag kommer jeg i kontakt med en min ven på facebook og jeg forklarede alting for ham, og han fortalte mig også, at han havde de samme problemer før, og han introducerede mig for en stavebesøg kaldet Drigbinovia, han sendte mig sine personlige e-mail-kontakter doctorigbinovia93@gmail.com Jeg kontaktede ham og han svarede mig hurtigt forklarede jeg mine problemer for ham, og han sagde, at jeg ikke skulle bekymre mig for, at han havde gjort det for så mange mennesker, at jeg er en mand, der aldrig troede på stave, men jeg besluttede at prøve det, han forsikrede mig 24 timer om at lade trylleformularen og helbrede mig også mod kræft og få mig et bedre job, og pludselig sendte han mig medicinen mod min sygdom, jeg tog det bare 2 dage, og jeg var fri, jeg troede aldrig på mine øjne næste dag, nogen bankede på min dør og jeg var ikke forventede nogen den dag pludselig var det min kone, hun bur St i tårer, og jeg kunne ikke bære det, hun bønfaldt mig og bad om min tilgivelse straks. Jeg modtog et opkald fra mit firma, hvor jeg havde arbejdet i årevis, jeg blev forfremmet som manager for GFNorte comapny i Danmarks by. Hjælp mig med at takke Drigbinovia for genoprette alt, hvad jeg har mistet før, så vil jeg rådgive enhver, der har behov for hjælp til at kontakte Drigbinovia, du kan også whatsapp ham på hans personlige nummer +2348144480786 må Gud velsigne dem, der tager tid at læse dette vidnesbyrd held og lykke

    SvarSlet