8. april 2014

live fra min medpassagers skypemøde :


trine gjorde det formidabelt godt. to udbydere, så nu må vi se

nå, men nu er bolden givet op

skal vi ha strategien inden vi tar derud

nemmest at få dem til at betale for hver sin løsning hvis jeg skal se kommercielt på det

holder så denne eftermiddag fri for fysiske møder

spørgsmålet er om den traditionelle PowerPoint skal renses. den vi brugte til mødet med karina

var en bølge for nogle år siden hvor man slog nogle ting sammen på vandområdet. men der findes stadig nogle små noller vandfirmaer rundtomkring.

vi kan godt trække mia ind hvis der bliver behov for det

indspark omkring landområderne, har mia det?

i forhold til forretningsudvikling, interessant at få et brushup på hvilke serivices der kan ligge ovenpå århus vand

undskyld barbara

men altså tænker vi kan få en bred dialog, den mest obvious forretningsmulighed er at man kan få en sms når vandet stiger

hvis man tænkte lidt ud af boksen ku man ha noget workshop

Hernings workflows, der er vi ude i at vi må improvisere. medmindre det er deres forsynings it de tænker på. det er de samme i bruger inde hos jer johanne

ja .... ja ..... nej ..... ja .... nej ..... ja det tænker jeg også

jamen øh sådan kan det være

kan også være man kan få lov at ansætte en ind i buisness processes

hun er lærenem og vil suge de her metoder til sig som en svamp

jeg vil sige hende jeg har i baghånden er meget kommercielt minded. men det er heldigvis camilla der afgør det

men johanne jeg pudser lige vores traditionelle powerpont af og siger tak for sparringen til mia

jo tak skal i ha ... kan i hyg jer ... hæææi





2 kommentarer:

  1. Tak! Det er vidunderligt. Ville elske at få en sms, hvis vandet stiger.

    SvarSlet
  2. ja smukt, har lige hørt et intervju om the power of doing nothing men respekt for at få tingene til at flyde, selv om Hernings workflow, der er vi ude i at vi må improvisere, det sker for os allesammen, men er det kun mig der ik ka regn denne hårdtarbejdende skatteyders køn ud?

    SvarSlet