23. august 2012

tak for at der har været positiv stemning omkring mit foreslag, jeg skrev for lidt siden sådan her på facebook og gentager det nu her:

hej og tak for likene og støtte til ideen. jeg har fået nogle henvendelser men vil lige sige at det meget gerne må fremgå i henvendelsen om man man lever op til det eneste kriterie der er, det står beskrevet på bloggen hvad det er. jeg kan 
jo klart nok ikke vurdere det, men det er ikke i tænkt som et sted for de udesperate. ikke af anden grund end at der er så umådelig få ting der er henvendt til dem der opholder sig i ofte desperate tilstande. hvis I synes i lever op til kriteriet så skriv igen, hvis ikke så må pladsen forblive åben noget endnu. derudover er der osse plads til flere. så I må rigtig gerne nævne det for folk hvis i kender nogen der kunne se noget i det. Jeg har ikke super travlt med at lukke nogen gruppe eller sådan, så sig til folk der er god tid til at tænke over det. Min mail står her på bloggen, man kan skrive til den, eller som kommentar kan man osse bare. jeg prøver at holde styr på det. hjertelig hilsen.

2 kommentarer:

  1. Kære Asta,

    mit vinterhi
    under dynen
    helt i skjul
    af lyset
    tænkes på
    dit ve
    og vel.

    vi kommunikere
    vores forbindelse
    med hinanden
    af luftveje,
    som kun
    vores forfædre
    kan se.

    vores kærlighed
    fletter sig
    med hverandre
    i en
    hinsides dans
    i skæret
    af polarlys.

    i mørket
    under dunenes
    varme omfavnelse
    kigger du
    frem og
    sender mig
    et smil.

    der løftes
    lidt for
    lyset så
    det ene
    øje’s blik
    ser ud
    i rodet.

    kølig luft
    drager ned
    af luftvejen
    kroppen rejser,
    i bevægelse
    gennem værelset
    mod håndvasken.

    bukserne smides,
    i en
    og samme
    rytme trædes
    op på
    plateauet og
    vandet lades.

    hanen drejes
    spejlbilledet bebrejder
    vand fylder
    grønt bæger
    skyller efter
    og drikker
    to glas.

    fra muleposen
    tages apelsin
    kedlen bringer
    kogt vand
    over kaffen,
    ordene anslås
    på tasterne.

    SvarSlet