13. november 2011

anna og emily

Emily:

Vil du ikke tage min hånd

Anna:

Jo

Emily:

Fortæl mig om hvordan det var at slå kyllingerne ihjel i det tidlige efterår

Anna:

Jeg brød mig ikke om det, jeg gjorde det for Rosas skyld, det var tydeligt at se, hun stod og så til – og undskyld jeg siger sådan om din kone – at hun blev ophidset af det, bagefter kyssede hun mig på kinden, et tungt kys, og hendes ben rystede, allerede da jeg hentede kyllingerne fra hønsegården sagde hun: tag hårdere fat om halsen, tag hårdere fat, bagefter satte hun sig i køkkenet og trak benene op under sig, hun lignede et barn, jeg fik sådan lyst til at mine bryster kunne afgive mælk, så ville jeg have ladet hende die ved dem, jeg var taknemmelig for at hun havde turdet kræve noget af mig som hun vidste jeg ikke brød mig om

Emily:

Vil du gøre mig en tjeneste?

Anna:

Gør jeg andet?

Emily:

Så lig dig ned og træk strømpebukserne af, så stikker jeg det kyllingelår du servede for mig i dag op i din skede

Anna er stille mens Emily slikker hende og udvider hendes skede først med to fingre, så med fire Emily siger: nu vil jeg bede dig blive liggende der til kyllingens kød er opløst, du skal bære det råd i dig.

1 kommentar:

  1. Det er dybt frustrerende at se en forfatter skrive "Så lig dig ned", når det korrekte er "Så læg dig ned".

    SvarSlet