7. november 2011

ALT DET MUSKULATUR FOR EN OVERKOGT GULEROD

Anna:

Fortæl mig hvad du fortryder mest

Emily:

Din so

Anna:

Hva

Emily:

DIN SO, spørg ikke et menneske der skammer sig over hver af sine vejtrækninger hvad hun fortryder mest, jeg fortryder at jeg satte det ene ben foran det andet i går, den skændsel at jeg rejste mig op, at min rygrad skulle holde mit hoved oppe, skal jeg sige dig hvad mit hoved er værd, en overkogt gulerod, alt det muskulatur for en overkogt gulerod, Anna, jeg fortyder ALT, jeg fortryder at jeg ikke gjorde mig den umage at lyve lidt mere for Rosa, men hvad, jeg sveder stadig nattens rus, mit ansigt er glaseret i kemisk afstraffelse, jeg får som jeg har fortjent

Anna:

Du har fortjent værre, her kommer jeg med havregrød

Emily:

There were days when the sun was so cruel
That all the tears turned to dust
And I just knew my eyes were
Drying up forever

Anna:

?

Emily:

Det er Celine Dion

1 kommentar:

  1. i don't wanna die, but i ain't keen on living either (robbie williams)

    SvarSlet