31. juli 2013

nu er det nemme og det ensomme ankommet i fysisk form, noia, friskt, lidt bedøvet af nektar, den bi så svimmel ud, mør af minigolf, ej nu snakker jeg om mig selv og ikke bogen. man kan bestille den her     hos basilisk, hvis logo stråler magenta og råt dernede i hjørnet (men først få den leveret d. 20 august på udgivelsesdagen) og den ser såen her ud:



det er evigt sweet albert madsen der har lavet coveret og taget foto. han er også min lillebror. han ser farlig her ud når han er nyklippet:

2 kommentarer:

  1. Det bliver SÅ godt at få den. Jeg er desværre på ferie den 20. august, og tør ikke lade den ligge i min postkasse så længe (tænk hvis nogen tager den eller den bliver oversvømmet eller hvad ved jeg), så jeg venter med at bestille, så den ankommer, når jeg vender hjem.
    Uffffhhh, jeg glæder mig.
    Tillykke med den og tillykke med det smukke omslag og din dejlige lillebror.

    SvarSlet
  2. kære louise! så må du ha en dejlig ferie! meget glad for at du glæder dig

    SvarSlet