20. december 2011

ting jeg drømte i nat

At Judith Butler og Synøve Søe var begyndt at lave performances med dresserede bier, der var installeret lys i bierne, og så var de instrueret i at skrive freedom mod nattehimlen

At min far viste sig at have levet alle årene, at han havde gået rundt i bar overkrop og hørbukser, (han viste mig et billede fra en avis), og opdaget et nyt ubeboet land som han kaldte makedonien II

At en der hed hurtig-Line hele tiden ringede til mig mens jeg forsøgte at læse, og spurgte om jeg var hurtig

At jeg var en god pædagog og fik en mindreårig dreng til at støve min bogreol af, vi legede det frem

At jeg var kommet med i paradise hotel SURVIVE hvor alle kun fik uddelt en lillebitte creme mod svie ved anus, og alle havde svie ved anus, så galdt det om hvem der kunne holde ud længst uden at klø

At, mens jeg sejlede i kajak for at undgå at tænke på kløen, ringede de fra hospitalet og sagde at min mor var død

At, da jeg hørte at hun var død, gik jeg hen og købte en limegrøn kjole jeg ville have på til begravelsen, den kostede 600 kr.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar