28. maj 2014

modtager en sms fra ina som skriver at jeg er forsvundet fra nettet, om jeg er ok. smiler da jeg ser den men er ikke klar over hvad jeg skal svare. hun er sød at forhøre sig. tænker på hvilke ting jeg ved om ina. dette: for omtrent et år siden boede jeg en uge hos hende og sara. der rodede lidt på køkkenbordet, og jeg gik og løftede på de enkelte ting - en vinflaske, kvitteringer, handsker, små sager - for at kunne tørre bordet af. jeg lavede lasagne en aften. lovede at jeg ville lære sara hvordan man laver bechamelsovs, men blev efterfølgende i tvivl, om det var noget hun ville, eller jeg bare blev ivrig for at kunne gi noget fra mig. man skal bruge så og så meget mel. det sidder i håndleddet, hvor meget man skal vippe melglasset per gang. det var min far der lærte mig at lave bechamelsovs. han kunne stå i den svage belysning i køkkenet, så han var en silhuet hvorfra jeg stod. til han vendte ansigtet mod mig og jeg så det hele. jeg savner ham virkelig meget

Ingen kommentarer:

Send en kommentar