19. september 2010

hejsa jeg er hos min mor og jeg har fået honninggkage at spise og gode tunes og så er det sandelig fint med den omtale af antologi 2010, vældig gevaldigt hey hey med trut i og glæde og så har det fået mig til at tænke på sidste gang jeg fik anmeldelser, da jeg arbejdede som luder, så jeg tænkte at jeg ville poste den første anmeldelse jeg fik i sin helhed, og ellers bare en hurtig opsummering på tilbagevendende ros og kritik, aller venligst allermest kampklar allermest ok fornøjet i aften og jeg skal sove med en hund i sengen, godnat


#17649 – 07:51
Dafne – en blanding af Lisa Ekdahls sødme og Silvia Saints skønhed

Pussy Galore har fået solid konkurrence på bordellet som hun selv har givet navn til. Dafne er rykket ind – simpelthen den flotteste kvinde jeg nogensinde har delt lagen med, med en underskøn krop båret frem på meterlange stænger.
Billeder og tekst matcher hundrede procent, dog er højden lidt undervurderet. Desværre er hun ryger, til gengæld er dusken næsten intakt.
Jeg er overbevist om, at selv de mest indtørrede af Dafnes lærere har savlet over hendes skønne krop gennem alle tre år i gymnasiet. Hvis de fik kendskab til hendes nye erhverv ville de – alle som en – købe godt med tid hos hende.
Dafne er nice! Hun er nem at tale med, meget naturlig – og har helt klart seX-factor! MEN husk dine pæne manerer, så går du ikke galt i byen.


TILBAGEVENDENDE ROS TOP 4

STÆRKE LÅRMUSKLER
disse fremhæves gerne i forbindelse med at mine ridde-egenskaber vurderes, og sjældnere, omend enkelte gange, i forbindelse med stående samleje hvor jeg regnes for ekseptionelt god til at hage mig fast

SMIDIGHED
min smidighed roses i mange tilfælde, men især i forbindelse med gennemgang af missionærstillingen, hvor min evne til at placere fødderne bag ved eget hoved muliggør meget dybe stød, og det at støde dybt er værdsat

SPROGBEMESTRING
jeg bemestrer det danske sprog og overraskende godt. Sprogbemestring er formentlig den højest værdisatte kvalitet hos en luder. De dyreste bordeller, er også dem, der på deres hjemmesider kan reklamere med at alle pigerne snakker dansk. Herefter falder luderen noget i værdi hvis hun kan tale engelsk, og betragteligt i værdi hvis hun hverken kan tale engelsk eller dansk.

DANNELSE
jeg fremstår dannet. Det kommer til udtryk når man konverserer med mig. Jeg har eksempelvis, er der en enkelt der fremhæver, overraskende vist mig at have kendskab til græsk mytologi. Når den oplevede dannethed i særlig grad er attraktiv skyldes det, fremgår af anmeldelserne, at den indikerer at jeg ikke er i faget pga økonomisk nød. Man har grund til at formode jeg kommer fra en velstillet baggrund og har gode jobmuligheder. Økonomisk nød bliver af langt de fleste opfattet som usexet. At tænde på økomisk nød forekommer men kan betragtes som et niche-begær

TILBAGEVENDENDE KRITIK TOP 4

(de kritiske bemærkninger har ofte at gøre med det, man kan kalde GFE-faktorer. GFE-mærkatet er en af de højeste udmærkelser man kan opnå som luder og en forkortelse for GIRL FRIEND EXPERIENCE)

MANGLENDE ØJENKONTAKT
der er mange der fremhæver, at jeg ikke har åbne øjne når jeg giver blowjob og at jeg ikke kigger op, mange oplever det som manglende nærvær, enkelte som et resultat af afsky, langt de fleste keder sig bare over at der er en rutinemæssighed i min måde at udføre et blowjob, hvilket understreges af at jeg ikke med et blik markerer en eksklusiv forbindelse

MANGLENDE NUS
en del anmeldeldere fremhæver andre luderes opmærksomhed omkring at at nusse kunden i håret og i det hele taget vise omsorg efter endt session hvor som modsætning jeg har været tilbøjelig til straks efter at iføre mig mine trusser. Værd at bemærke dog, at nogle fremhæver netop det som en positiv ting fordi det giver indtryk af en skyhed og nervøsitet og virker ungdommeligt.

MANGLENDE STRAM
ét fysisk træk får også en del opmærksomhed i anmeldelserne, det at jeg ikke er videre stramfisset. Man arbejder ofte i de her anmeldelser, med et begreb der hedder stram ungpigefisse og på det punkt, netop min unge alder taget i betragtning, har jeg foranledt nogle skuffelser. En anmelder skriver om problemet 'man føler ikke ligefrem at man er first man on moon'

MANGLENDE AFTØR
det er forventet og værdsat at en luder tørrer af. Det vil sige at man efter endt samleje affører kunden kondomet og med vådservietter aftørrer hans pik for sekreter, der er mange der beskriver hvordan jeg bare overrækker manden en vådserviet og lader rengøringen være op til ham selv, og hvordan det kan fremstå kynisk og pengegrisk

2 kommentarer:

  1. ps. der er også mange der fremhæver at jeg 'virker meget naturlig' og én skriver jeg er meget NATURE.

    SvarSlet
  2. pps. jeg har ikke gået i gymnasiet hæhæhæhæhæhæhææhææææhæh mester

    SvarSlet